VIATGE A ITÀLIA (alumnes 4t d’ESO)

La passada setmana els alumnes de 4t d’ESO van gaudir com cada any del seu viatge de final de curs. Durant 5 dies van visitar 4 ciutats italianes i van compartir experiències i emocions amb els seus companys i professors.

Aquest any l’anada la vam fer en avió, per la qual cosa vam haver de matinar una mica … (A les 4 de la matinada ja ens esperava l’autocar per portar-nos fins a l’aeroport).

Captura de pantalla 2017-05-28 a las 22.02.34

El viatge el vam començar a Venècia, on vam arribar dilluns molt d’hora. El primer que vam visitar va ser la impressionant Piazza de San Marco, després vam tenir temps per passejar pels seus carrers i per gaudir d’una estona de compres i esbarjo. Tots plegats vam sopar al voltant del famós ponte de Rialto, tot just abans de viatjar a bord d’un vaporetto per alguns dels canals de l’exterior de Venècia. Molts dels alumnes van decidir fer-ho a la part exterior del vaixell, des d’on tenien una millor visió.

Captura de pantalla 2017-05-28 a las 22.02.46

Captura de pantalla 2017-05-28 a las 22.02.57

Al matí següent vam continuar el nostre viatge fins a Pisa,  on vam poder prendre algunes fotos divertides de la torre i adquirir alguns souvenirs. Després de dinar, el mateix dia vam arribar a Florència -capital de la Toscana  –. Novament els alumnes van poder gaudir d’una llarga estona d’oci fins l’hora de sopar. A la nit, aquells que van voler van fer una petita ruta nocturna fins el ponte Vechio. Al dia següent vam visitar la Galeria dels Uffizi. A la tarda, els profes vam fotografiar-nos davant l’imponent David de Miquel Àngel (ubicat a la Galeria de l’Academia) mentre els alumnes es capbussaven a la piscina de l’hotel.

Captura de pantalla 2017-05-28 a las 22.04.06

Captura de pantalla 2017-05-28 a las 22.04.26L’endemà vam sortir cap a Siena, per contemplar els seus carrers, visitar un antic museu de la tortura (alguns alumnes), el Pal.li i el Duomo. Allà vam deturar-nos per dinar i fer les compres de darrera hora. Finalment, vam continuar el nostre camí fins a Civitavechia, on vam agafar un vaixell que ens va portar de tornada a Barcelona.

Han estat 5 dies molt intensos.Hem tastat les famoses pizzes i gelats italians. Uns dies plens de vivències! I sobretot de molt bon rotllo i companyerisme!!

Captura de pantalla 2017-05-28 a las 22.03.38
Properament més fotos … i vídeo del viatge.