Colònies de 1r d’ESO a Sant Joan de les Abadesses

Els passats dies 3 (dijous) i 4 (divendres) de maig, els alumnes de primer d’ESO vam anar de colònies a Sant Joan de les Abadesses, municipi que es troba al sud-est de Ripoll.

El treball que anaven a fer era sobre l’astronomia i ens servirà per fer el crèdit de síntesi.

Vam sortir de Terrassa al voltant de les 8:00 hores, i van arribar allà a les 10:00 hores. Tot seguit, vam esmorzar i mentrestant,  els monitors es van presentar i van explicar com serien les activitats dels dos dies que hi passaríem a la casa de colònies.

Quan van acabar d’explicar els monitors tot això, vam tenir deu minuts per instal·lar-nos a l’alberg on passarien la nit. I a continuació…. vam iniciar les diferents activitats.

El primer dia van fer 4 activitats: La ruta del ferro (passeig amb bicicleta), el planetari , la gimcana (passeig pel poble) i a la nit: la “discoteca” ( música a una sala de l’alberg). En principi eren 5 activitats però vam haver d’ anul·lar una que consistia a mirar les estrelles amb un telescopi, perquè el cel  estava molt tapat.

La ruta del ferro

Captura de pantalla 2018-05-23 a las 19.05.30

A la nit quan ja van acabar de fer les 4 activitats, vam anar per grups cadascun a la seva habitació per passar una “nit sense mòbil”

Al dia següent quan ens vam llevar, vam fer les maletes i ens vam preparar per fer les dues activitats que faltaven: Jocs, i anar a veure una cascada que es trobava al costat de l’alberg. Desprès vam dinar, i en acabar van tenir una estona lliure mentre arribava l’autocar.