Colònies 2n d’ESO

El passat dilluns 29 d’abril els alumnes de 2n de l’ESO vam anar durant dos dies de colònies a Olot, la capital de la Garrotxa (Girona).

En arribar a Olot van visitar “la Fageda d’en Jordà”,un bosc ple de faig que ss’assenta damunt d’una colada de lava procedent del volcà del Croscat, A continuació, vam anar al càmping “Lava Park” per instal·lar-nos als bungalows i explicar-nos quines activitats fariem durant aquell dia i mig que passaríem allà. En acabat, vam tenir temps per passar al nostre bungalow, tot just abans de dinar.

A la tarda, ens vam apropar fins al Volcà del Croscat i tambè vam fer diferents jocs. Mes tard a l’arribar ens vam dutxar i preparar per sopar i anar a la discoteca. La discoteca va durar mitja hora, perquè no va agradar a ningú i se’n van anar cadascú al seu bungalow.

El volcà del Croscat

Volcà en forma de ferradura. És el més alt de la regió volcànica de la comarca d'Olot. Forma part del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa. Al cim hi ha les restes d'una antiga torre de defensa.

Després de sopar, ens vam “arreglar” per anar a la discoteca del càmping a ballar !!

Al dia seguent ens vam llevar a tres quarts de nou i un cop esmorzàrem, vam iniciar una nova ruta per visitar un altre volcà de la zona de més difícil accés.  Finalment, tot just després de dinar vam tornar cap a Terrassa.

Tot el que vam aprendre aquests dos dies el posarem en pràctica durant el crèdit de síntesi d’enguany (setmana 6 a 13 de juny).

Cliqueu a sobre de la imatge i podreu visualitzar algunes fotografies de les colònies!